Porgand ja piits

Tänapäeval kiputakse jagunema kahte suunda- olles inaktiivne ja süües seda, mida juhtub või olles ületreenimise piiril ja pöörates toidule liigset tähelepanu, välistades sellega vabatahtlikult ka osad toidugrupid oma menüüst teadmata tagajärgi. Sisutiheda koolituspäeva jooksul õpivad osalejad rakendama meeskonnatööpõhimõtteid läbi erinevate harjutuste, toiduvalmistamise ja arutelude.

 

Eesmärk

Osalejad kogevad, et tervisliku eluviisi järgida läbi trenni, toitumise ja teadlikult tehtud valikute, on lihtne.  Omandatakse teadmised, mis on täisväärtuslik toitumine, tutvutakse tervisliku toidu valmistamise põhimõtetega ja kombineeritakse omavahel täisväärtuslik toitumine ja aktiivne eluviis.

 

Koolitusel käsitletavad teemad:
Energiavajadus- miks me sööme?
Erinevate toidugruppide olulisus
Täisväärtuslik toit
Tervislikud toidu valmistamise viisid

 

Õpiväljundid:
Teab, kuidas ja miks teha tervislikke toiduvalikuid.
Valib, kombineerib ja valmistab iseseisvalt tasakaalustatud ja mitmekülgset toitu.
Kogeb liikumisest saadavat positiivset emotsiooni ja oskab võrrelda toidust saadavat ja liikumisele kuluvat energiat.
Toob välja seosed tasakaalustatud toidu tarbimise, liikuva eluviisi ja tervise vahel.

 

Koolitajad: Lauri Tomingas ja Kendra K Vaino

 

Vaata ka Eriüritused